Od blisko 20 lat produkujemy i dostarczmy na rynki europy zachodniej i krajowy najnowocześniejsze przyczepy rolnicze
Typoszereg PWT/TWT to nowoczesne przyczepy rolnicze dwuosiowe trzystronnego wywrotu.
TYP | J.MIARY | PWT11 | PWT14 | PWT16 | PWT18 | TWT16 | TWT18 |
Max ładowność | kg | 8.050 | 10.400 | 12.100 | 13.900 | 13.350 | 15.200 |
Masa własna | kg | 2.950 | 3.600 | 3.900 | 4.100 | 4.650 | 4.800 |
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) | kg | 11.000 | 14.000 | 16.000 | 18.000 | 18.000 | 20.000 |
Długość całkowita z dyszlem | mm | 6.690 | 6.690 | 7.220 | 7.220 | 7.220 | 7.220 |
Szerokość całkowita | mm | 2.420 | 2.420 | 2.550 | 2.550 | 2.550 | 2.550 |
Ściany stalowe: wysokość | mm | 500 | 600 | 600 | 800 | 600 | 800 |
Nadstawki stalowe ścian: wysokość | mm | 500 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej Długość Szerokość Wysokość |
mm mm mm |
4.630 2.300 1.040 |
4.630 2.300 1.240 |
5.160 2.430 1.240 |
5.160 2.430 1.440 |
5.160 2.430 1.240 |
5.160 2.430 1.440 |
Kubatura skrzyni ładunkowej | m3 | 11 | 13 | 16 | 18 | 16 | 18 |
Wysokość podłogi od podłoża | mm | 1.150 | 1.370 | 1.380 | 1.380 | 1.530 | 1.530 |
Kąt wywrotu na boki / do tyłu | o | 45 / 55 | 45 / 55 | 45 / 55 | 45 / 55 | 45 / 55 | 45 / 55 |
Rozstaw kół | mm | 1.900 | 1.900 | 2.000 | 2.000 | 2.000 | 2.000 |
Rozstaw osi | mm | 3.270 | 3.270 | 3.720 | 3.720 | 1.450 | 1.450 |
Koła - ogumienie |
19,0 45-17 |
385/65R 22,5 |
385/65R 22,5 |
385/65R 22,5 550/60R 22,5 |
385/65R 22,5 550/60R 22,5 |
385/65R 22,5 550/60R 22,5 |
|
Prędkość dopuszczalna | km/h | 25 lub 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Rama podwozia i rama górna ze stabilnych profili giętych, z podłogą stalową, stal o wysokiej wytrzymałości.
Ściany i nadstawki - wysoka szczelność nawet przy transporcie zbóż, nasion rzepaku i mat. sypkich. Wykonane z blachy profilowanej firmy Bowa, wychylne podczas wywrotu na boki i do tyłu. Nadstawki połączone ze ścianami łącznikiem. Centralne zamykanie.
Zsyp środkowy tylny uruchamiany dźwignią.
Wywrót - trzystronny, z 1 siłownikiem 4-stopniowym przystosowanym do hydrauliki ciągnika, z zaworem ograniczenia skoku.
Instalacja hamulcowa - dwuprzewodowe hamulce pneumatyczne. Hamulec postojowy ręczny.
Instalacja elektryczna - wg wymogów Kodeksu Drogowego na drogach publicznych, w tym oświetlenie, stop, kierunkowskazy, napięcie 12V.
Wyposażenie opcjonalne:
- prędkość dopuszczalna ze specjalnymi osiami 60 km/h
- hydrauliczne lub pneumatyczne otwieranie ścian oraz "portal"
- różne wersje podziału ścian
- zsypy boczne i dodatkowe tylne
- rolowana plandeka ze stelażem i pomostem do jej obsługi
- zaczep tylny automatyczny
Informujemy P.T. Klientów, że na życzenie realizujemy zamówienia zgodnie z wymogami i wykonujemy również inne wyroby wg indywidualnych zamówień.
ZALETY I DODATKOWE FUNKCJE PRZYCZEP PWT/TWT
W PORÓWNANIU Z PRZYCZEPAMI INNYCH PRODUCENTÓW
1. | Duża wytrzymałość konstrukcji ze względu na zastosowanie szwedzkiej stali Domex o podwyższonej wytrzymałości. |
2. | Zapewniają wyższą ładowność ze względu na niższą masę własną. |
3. | Uszczelnienie burt profilem aluminiowym z wymienną uszczelką gumową zapewnia 100% szczelność na rzepak. Rozwiązanie chronione jest w Urzędzie Patentowym. |
4. | Nawet przy pionowym podziale ściany wewnątrz są równe, bez występów, co chroni płody rolne przed uszkadzaniem. |
5. | Duży rozstaw osi. |
6. | Mała wysokość powierzchni podłogi od podłoża. |
7. | Wymiar paletowy skrzyni ładunkowej. |
8. | Dwuobwodowa instalacja hamulcowa firmy Haldex z ALB czyli regulacją siły hamowania w zależności od obciążenia przyczepy oraz szereg podzespołów renomowanych firm zachodnioeuropejskich (obrotnice, zaczepy, siłowniki wywrotu, koła). |
9. | Instalacja elektryczna z dwoma przewodami masowymi, w przypadku przerwania jednego, oświetlenie funkcjonuje dalej prawidłowo. |
10. | Konstrukcja ramy górnej zapewnia szybki montaż zsypów bocznych. |
11. | Ściany (burty) wykonywane w przyrządach stąd pełna zamienność pozwalająca na wymianę w przypadku uszkodzeń. |
12. | Podest wyposażony w kratę ocynkowaną ogniowo. |
13. | Wszelkie połączenia obrotowe i suwliwe wyposażone w smarowniczki. |
14. | Dyszel typu Y co zmniejsza promień skrętu. |
15. | Uszczelnienie elastyczną masą poliuretanową wszelkich elementów konstrukcji w celu zapobieżenia korozji. |
16. | Pokrycie lakiernicze farbami poliuretanowymi dwuskładnikowymi 2K nakładanymi na powierzchnie przygotowane uprzednio metodą obróbki strumieniowo - ściernej (śrutowanie). |
17. | Możliwość wielu wersji wyposażeń w tym innego szerszego ogumienia oraz innych zróżnicowanych podziałów ścian (burt) w tym wersja portalowa, co pozwala na optymalną konfigurację przyczep odpowiednio do potrzeb i życzeń klienta. |